A l e k s a n d r a D y t k o: Różnice pomiędzy wersjami
(stronę A l e k s a n d r a D y t k o przeniósł do A l e k s a n d r a D y t k o) |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
= Sceny rozbierane w: = | |||
{{Galeria | |||
|Nazwa="B i a ł e m a ł ż e ń s t w o" | |||
|wielkość=200 | |||
|pozycja=right | |||
|margines_lewy=2em | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_01.jpg|Scena II- 1 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_02.jpg|Scena II- 2 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_03.jpg|Scena II- 3 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_04.jpg|Scena II- 4 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_05.jpg|Scena II- 5 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_06.jpg|Scena II- 6 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_07.jpg|Scena II- 7 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_08.jpg|Scena II- 8 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_09.jpg|Scena II- 9 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_10.jpg|Scena II- 10 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena2_11.jpg|Scena II- 11 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena3_01.jpg|Scena III- 1 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena3_02.jpg|Scena III- 2 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_01.jpg|Scena IV- 1 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_02.jpg|Scena IV- 2 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_03.jpg|Scena IV- 3 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_04.jpg|Scena IV- 4 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_05.jpg|Scena IV- 5 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_06.jpg|Scena IV- 6 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_07.jpg|Scena IV- 7 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_08.jpg|Scena IV- 8 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_09.jpg|Scena IV- 9 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_10.jpg|Scena IV- 10 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_11.jpg|Scena IV- 11 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_12.jpg|Scena IV- 12 | |||
|Grafika:Ku_bm_scena4_14.jpg|Scena IV- 14 | |||
}} | |||
{{frontal}}{{backless}} | |||
Tytuł filmu: ''”B i a ł e m a ł ż e ń s t w o” 2011 <br/> | |||
Jako: ''k u s i c i e l k a''<br/> | |||
Opis: ''1. Pięć roznegliżowanych k u s i c i e l e k wije się wokół konfesjonału prowokując siedzącego mężczyznę z głową byka (J e r z y S e n a t o r). Trzy z nich występują z odsłoniętym biustem, wśród nich brak A l e k s a n d r y D y t k o''.<br/>''2. Przed oczami B e n i a m i n a (P i o t r Ł u k a s z c z y k) pokazuje się pięć nimf ubranych jedynie w girlandy z kwiatów.'' <br/>''3. Ucieczka przed gwałtownym deszczem, schronienia szukają również nimfy z poprzedniej sceny, przez moment pokazując się widowni.'' <br/>''4. Scena szarż mężczyzny-byka (J e r z y S e n a t o r) na B i a n k ę (K a t a r z y n a B e d n a r z) w roli torreadora. W tle pięć k u s i c i e l e k topless z wachlarzami, które po porażce człowieka-byka pomagają mu dojść do siebie i wyprowadzają go triumfalnie poza scenę.'' <br/> | |||
Wiek: ''25'' | |||
{{clear}} | |||
---- | |||
[[Category:Niepubliczne]] |
Aktualna wersja na dzień 11:36, 8 sie 2014
Sceny rozbierane w:
Tytuł filmu: ”B i a ł e m a ł ż e ń s t w o” 2011
Jako: k u s i c i e l k a
Opis: 1. Pięć roznegliżowanych k u s i c i e l e k wije się wokół konfesjonału prowokując siedzącego mężczyznę z głową byka (J e r z y S e n a t o r). Trzy z nich występują z odsłoniętym biustem, wśród nich brak A l e k s a n d r y D y t k o.
2. Przed oczami B e n i a m i n a (P i o t r Ł u k a s z c z y k) pokazuje się pięć nimf ubranych jedynie w girlandy z kwiatów.
3. Ucieczka przed gwałtownym deszczem, schronienia szukają również nimfy z poprzedniej sceny, przez moment pokazując się widowni.
4. Scena szarż mężczyzny-byka (J e r z y S e n a t o r) na B i a n k ę (K a t a r z y n a B e d n a r z) w roli torreadora. W tle pięć k u s i c i e l e k topless z wachlarzami, które po porażce człowieka-byka pomagają mu dojść do siebie i wyprowadzają go triumfalnie poza scenę.
Wiek: 25