Bardziej odważne sceny rozbierane: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 14: | Linia 14: | ||
* [[Iwona Petry]] - "[[Szamanka]]" (1996) | * [[Iwona Petry]] - "[[Szamanka]]" (1996) | ||
* [[Monika Pikuła]] - "[[Erotica 2022]]" (2020) | * [[Monika Pikuła]] - "[[Erotica 2022]]" (2020) | ||
* [[Agnieszka Skawińska]] - "[[Układ zamknięty]]" (2013) | |||
* [[Aleksandra Ziubrak]] - "[[Mewy]]" (1986) | * [[Aleksandra Ziubrak]] - "[[Mewy]]" (1986) | ||
{{clear}} | {{clear}} |
Aktualna wersja na dzień 13:34, 14 sty 2021
Przykłady sfilmowanych scen, w których aktorki udowadniają, że grane przez nich postacie posiadają nie tylko biust i pośladki, ale także drugorzędowe żeńskie cechy płciowe:
Pełnometrażowe filmy fabularne i odcinki seriali
- Tamara Arciuch - "Mniejsze zło" (2009)
- Magdalena Berus - "Szatan kazał tańczyć" (2016)
- Jowita Budnik - "Ptaki śpiewają w Kigali" (2017)
- Małgorzata Gorol - "Twarz" (2017)
- Karolina Gruszka - "Marie Curie" (2016)
- Weronika Jaskółka - "Zasada przyjemności" (2019)
- Katarzyna Kozaczyk - "L'uomo che guarda" (1994)
- Joanna Majstrak - "Baby Bump" (2015)
- Gabriela Muskała - "Fuga" (2018)
- Marta Nieradkiewicz - "Płynące wieżowce" (2013)
- Marta Nieradkiewicz - "Zjednoczone stany miłości" (2016)
- Iwona Petry - "Szamanka" (1996)
- Monika Pikuła - "Erotica 2022" (2020)
- Agnieszka Skawińska - "Układ zamknięty" (2013)
- Aleksandra Ziubrak - "Mewy" (1986)
Krótsze formy filmowe, etiudy, teledyski
- Alicja Czerniewicz - "Book" (2017)
- Renata Dancewicz - "Diabelska Edukacja" (1994)
- Justyna Dąbkowska - "Homies Wonderland" (2015)
- Izabella Dudziak - "Brud" (2017)
- Agnieszka Sobczak - "Universal spring" (2008)
Sfilmowane spektakle teatralne
- Dominika Biernat - "Faust" (2015)
- Julia Chatys - "Hamlet x 4" (2020)
- Karolina Staniec - "I tak nikt mi nie uwierzy" (2020)
- Karolina Trębacz - "Chłopi" (2014)