Mniej konwencjonalne rozbierane sceny erotyczne: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 54: | Linia 54: | ||
|[[Grażyna Wolszczak]] | |[[Grażyna Wolszczak]] | ||
|"[[Gry uliczne]]" | |"[[Gry uliczne]]" | ||
|- | |||
|''Sceny autoerotyczne'' | |||
|[[Agnieszka Wagner]] | |||
|"[[Ciemna strona Wenus]]" | |||
|- | |||
| | |||
|[[Paulina Młynarska]] | |||
|"[[Wirus]]" | |||
|- | |||
| | |||
|[[Grażyna Szapołowska]] | |||
|"[[Bez końca]]" | |||
|- | |||
| | |||
|[[Katarzyna Kozaczyk]] | |||
|"[[L'uomo che guarda]]" | |||
|- | |||
| | |||
|[[Kamila Sammler]] | |||
|"[[Requiem]]" | |||
|- | |||
| | |||
|[[Anna Bielska]] | |||
|"[[Giulia]]" | |||
|- | |||
| | |||
|[[Liliana Komorowska]] | |||
|"[[Austeria]]" | |||
|} | |} |
Wersja z 15:21, 19 lut 2008
Wśród rozbieranych filmowych scen erotycznych z udziałem polskich aktorek dominują tzw. pozycja misjonarska i bardzo wdzięczna do oglądania „na jeźdźca”, ale nie brakuje też mniej konwencjonalnych zachowań seksualnych.
Poniżej prezentujemy zestawienie takich bardziej znanych scen:
Opis/Nazwa | Osoba/Osoby | Tytuł produkcji filmowej |
Rozbierane sceny lesbijskie | Małgorzata Foremniak-Ewa Skibińska | "In flagranti" |
Grażyna Szapołowska-Jadwiga Jankowska-Cieślak | "Egymasra nezve" | |
Hanna Dunowska-Ewa Sałacka | "Femina" | |
Barbara Lauks-Katarzyna Figura | "Piggate" | |
Karina Szafrańska-Małgorzata Gudejko | "Niech żyje miłość" | |
Mniej lub bardziej sugerowane sceny seksu oralnego- fellatio | Anna Gornostaj | "Jestem" |
Jolanta Fraszyńska | "Pora na czarownice" | |
Iwona Petry | "Szamanka" | |
Natalia Avelon | "Das wilde Leben" | |
Katarzyna Kozaczyk | "L'uomo che guarda" | |
Anna Bielska | "Giulia" | |
Grażyna Wolszczak | "Gry uliczne" | |
Sceny autoerotyczne | Agnieszka Wagner | "Ciemna strona Wenus" |
Paulina Młynarska | "Wirus" | |
Grażyna Szapołowska | "Bez końca" | |
Katarzyna Kozaczyk | "L'uomo che guarda" | |
Kamila Sammler | "Requiem" | |
Anna Bielska | "Giulia" | |
Liliana Komorowska | "Austeria" |