Ars Amandi: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 30: | Linia 30: | ||
|Grafika:Joanna_Wizmur_ma.jpg|Białe małżeństwo | |Grafika:Joanna_Wizmur_ma.jpg|Białe małżeństwo | ||
}} | }} | ||
{{clear}} | |||
=''Mniej typowe pozycje seksualne''= | |||
{{Galeria | |||
|Nazwa=Galeria | |||
|wielkość=200 | |||
|pozycja=right | |||
|margines_lewy=2em | |||
|Grafika:Halina_Kowalska_np.jpg|Obrazki z życia | |||
|Grafika:Iwona_Petry_np.jpg|Szamanka | |||
|Grafika:Agnieszka_Bisikirska_korepetycje06.jpg|Korepetycje z Pana Tadeusza | |||
|Grafika:Malgorzata_Krzysica_np.jpg|Światło odbite | |||
|Grafika:Jolanta_Jackowska_np.jpg|1968 Szczęśliwego Nowego Roku | |||
|Grafika:Bozena_Stachura_np.jpg|Bezmiar sprawiedliwości | |||
|Grafika:Joanna_Kasperska_np.jpg|Śpiewy po rosie | |||
|Grafika:Dorota_Kaminska_np.jpg|Karate po polsku | |||
|Grafika:Joanna_Pacula_np.jpg|Business for Pleasure | |||
|Grafika:Dorota_Piasecka_domzly_3.jpg|Dom zły | |||
|Grafika:Grazyna_Wolszczak_np.jpg|Gry uliczne | |||
}} | |||
*[[Agnieszka Bisikirska]] - "[[Korepetycje z Pana Tadeusza Księga XIII]]" - pozycja boczna "na raka" | |||
*[[Jolanta Jackowska]] - "[[1968 Szczęśliwego Nowego Roku]]" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami | |||
*[[Dorota Kamińska]] - "[[Karate po polsku]]" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami | |||
*[[Joanna Kasperska]] - "[[Śpiewy po rosie]]" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami | |||
*[[Halina Kowalska]] - "[[Obrazki z życia]]" - seks akrobatyczny | |||
*[[Małgorzata Krzysica]] - "[[Światło odbite]]" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami | |||
*[[Joanna Pacuła]] - "[[Business For Pleasure]]" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami | |||
*[[Iwona Petry]] - "[[Szamanka]]" - pozycja boczna twarzą w twarz | |||
*[[Dorota Piasecka]] - "[[Dom zły]]" - pozycja "na jeźdźca" odwrócona | |||
*[[Bożena Stachura]] - "[[Bezmiar sprawiedliwości]]" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami | |||
*[[Grażyna Wolszczak]] - "[[Gry uliczne]]" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami | |||
{{clear}} | {{clear}} |
Wersja z 17:35, 14 sty 2010
W filmowych scenach erotycznych z udziałem rozebranych polskich aktorek dominują te, w których grające w nich osoby ograniczają się do gry wstępnej.
Szczegółowe dane na ten temat przedstawiamy w artykule "Z jakich powodów dochodzi do scen rozbieranych?", natomiast tutaj skupimy się na przeglądzie tych erotycznych scen rozbieranych, które wykraczają poza fazę pieszczot i pocałunków.
I tak najczęstsze pozycje seksualne w rozbieranych scenach erotycznych odgrywanych przez polskie aktorki to:
Rozbierane sceny seksu w tzw. pozycji misjonarskiej
Rozbierane sceny seksu w pozycji "na jeźdźca"
Rozbierane sceny seksu w pozycji "od tyłu"
Rozbierane sceny erotyczne, w których partnerka jest obrócona tyłem do partnera:
Mniej typowe pozycje seksualne
- Agnieszka Bisikirska - "Korepetycje z Pana Tadeusza Księga XIII" - pozycja boczna "na raka"
- Jolanta Jackowska - "1968 Szczęśliwego Nowego Roku" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Dorota Kamińska - "Karate po polsku" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Joanna Kasperska - "Śpiewy po rosie" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Halina Kowalska - "Obrazki z życia" - seks akrobatyczny
- Małgorzata Krzysica - "Światło odbite" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Joanna Pacuła - "Business For Pleasure" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Iwona Petry - "Szamanka" - pozycja boczna twarzą w twarz
- Dorota Piasecka - "Dom zły" - pozycja "na jeźdźca" odwrócona
- Bożena Stachura - "Bezmiar sprawiedliwości" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Grażyna Wolszczak - "Gry uliczne" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami