Ars Amandi: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 4: | Linia 4: | ||
=Rozbierane sceny seksu w tzw. pozycji misjonarskiej= | =Rozbierane sceny seksu w tzw. pozycji misjonarskiej= | ||
Rozbierane sceny erotyczne, w których partnerzy skierowani są twarzami do siebie, bardziej aktywną stroną jest partner znajdujący się na partnerce leżącej na plecach: | Rozbierane sceny erotyczne, w których partnerzy skierowani są twarzami do siebie, bardziej aktywną stroną jest partner znajdujący się na partnerce leżącej na plecach: | ||
*[[ | *[[Kamilla Baar]] - "[[Hope]]" | ||
*[[Małgorzata Biniek]] - "[[Warszawiak - teatr TV]]" | |||
*[[Magdalena Boczarska]] - "[[Pod powierzchnią]]" | |||
*[[Katarzyna Chrzanowska]] - "[[Crimen - serial TV]]" | *[[Katarzyna Chrzanowska]] - "[[Crimen - serial TV]]" | ||
*[[Magdalena Cielecka]] - "[[Trzeci]]" | *[[Magdalena Cielecka]] - "[[Trzeci]]" | ||
*[[Katarzyna Cynke]] - "[[Oficerowie - serial TV]]" | *[[Katarzyna Cynke]] - "[[Oficerowie - serial TV]]" | ||
*[[Monika Dryl]] - "[[Jasminum]]" | |||
*[[Hanna Dunowska]] - "[[Femina]]" | *[[Hanna Dunowska]] - "[[Femina]]" | ||
*[[Katarzyna Figura]] - "[[Ajlawiu]]" | *[[Katarzyna Figura]] - "[[Ajlawiu]]" | ||
*[[Małgorzata Foremniak]] - "[[In flagranti]]" | |||
*[[Halina Golanko]] - "[[Uciec jak najbliżej]]" | *[[Halina Golanko]] - "[[Uciec jak najbliżej]]" | ||
*[[Sylwia Kaczmarek]] - "[[Legenda]]" | |||
*[[Joanna Kreft]] - "[[Kocham kino]]" | *[[Joanna Kreft]] - "[[Kocham kino]]" | ||
*[[Jolanta Mrotek]] - "[[Himilsbach]]" | *[[Jolanta Mrotek]] - "[[Himilsbach]]" | ||
Linia 18: | Linia 23: | ||
*[[Iwona Petry]] - "[[Szamanka]]" | *[[Iwona Petry]] - "[[Szamanka]]" | ||
*[[Joanna Pierzak]] - "[[Skaza - teatr TV]]" | *[[Joanna Pierzak]] - "[[Skaza - teatr TV]]" | ||
*[[Magdalena Popławska]] - "[[Doskonałe popołudnie]]" | |||
*[[Justyna Steczkowska]] - "[[Na koniec świata]]" | *[[Justyna Steczkowska]] - "[[Na koniec świata]]" | ||
*[[Magdalena Stużyńska]] - "[[Tatort - serial TV]]" | |||
*[[Grażyna Szapołowska]] - "[[Bez końca]]" | *[[Grażyna Szapołowska]] - "[[Bez końca]]" | ||
*[[Grażyna Trela]] - "[[Łuk Erosa]]" | *[[Grażyna Trela]] - "[[Łuk Erosa]]" | ||
*[[Marzena Trybała]] - "[[Żywot człowieka rozbrojonego - serial TV]]" | |||
*[[Agnieszka Wagner]] - "[[Ciemna strona Wenus]]" | *[[Agnieszka Wagner]] - "[[Ciemna strona Wenus]]" | ||
*[[Katarzyna Walter]] - "[[Niech żyje miłość]]" | *[[Katarzyna Walter]] - "[[Niech żyje miłość]]" | ||
*[[Anna Wendzikowska]] - "[[Nienasycenie]]" | *[[Anna Wendzikowska]] - "[[Nienasycenie]]" | ||
*[[Sylwia Wysocka]] - "[[Silnejsi nez ja]]" | |||
{{clear}} | |||
=Rozbierane sceny seksu w pozycji "na jeźdźca"= | =Rozbierane sceny seksu w pozycji "na jeźdźca"= |
Wersja z 20:16, 14 sty 2010
W filmowych scenach erotycznych z udziałem rozebranych polskich aktorek dominują te, w których grające w nich osoby ograniczają się do gry wstępnej.
Szczegółowe dane na ten temat przedstawiamy w artykule "Z jakich powodów dochodzi do scen rozbieranych?", natomiast tutaj skupimy się na przeglądzie tych erotycznych scen rozbieranych, które wykraczają poza fazę pieszczot i pocałunków.
I tak najczęstsze pozycje seksualne w rozbieranych scenach erotycznych odgrywanych przez polskie aktorki to:
Rozbierane sceny seksu w tzw. pozycji misjonarskiej
Rozbierane sceny erotyczne, w których partnerzy skierowani są twarzami do siebie, bardziej aktywną stroną jest partner znajdujący się na partnerce leżącej na plecach:
- Kamilla Baar - "Hope"
- Małgorzata Biniek - "Warszawiak - teatr TV"
- Magdalena Boczarska - "Pod powierzchnią"
- Katarzyna Chrzanowska - "Crimen - serial TV"
- Magdalena Cielecka - "Trzeci"
- Katarzyna Cynke - "Oficerowie - serial TV"
- Monika Dryl - "Jasminum"
- Hanna Dunowska - "Femina"
- Katarzyna Figura - "Ajlawiu"
- Małgorzata Foremniak - "In flagranti"
- Halina Golanko - "Uciec jak najbliżej"
- Sylwia Kaczmarek - "Legenda"
- Joanna Kreft - "Kocham kino"
- Jolanta Mrotek - "Himilsbach"
- Anna Nowak - "Lindenstrasse - serial TV"
- Edyta Olszówka - "Dom - serial TV"
- Iwona Pawlak - "Porno"
- Iwona Petry - "Szamanka"
- Joanna Pierzak - "Skaza - teatr TV"
- Magdalena Popławska - "Doskonałe popołudnie"
- Justyna Steczkowska - "Na koniec świata"
- Magdalena Stużyńska - "Tatort - serial TV"
- Grażyna Szapołowska - "Bez końca"
- Grażyna Trela - "Łuk Erosa"
- Marzena Trybała - "Żywot człowieka rozbrojonego - serial TV"
- Agnieszka Wagner - "Ciemna strona Wenus"
- Katarzyna Walter - "Niech żyje miłość"
- Anna Wendzikowska - "Nienasycenie"
- Sylwia Wysocka - "Silnejsi nez ja"
Rozbierane sceny seksu w pozycji "na jeźdźca"
Rozbierane sceny seksu w pozycji "od tyłu"
Rozbierane sceny erotyczne, w których partnerka jest obrócona tyłem do partnera:
Mniej typowe pozycje seksualne
- Agnieszka Bisikirska - "Korepetycje z Pana Tadeusza Księga XIII" - pozycja boczna "na raka"
- Jolanta Jackowska - "1968 Szczęśliwego Nowego Roku" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Dorota Kamińska - "Karate po polsku" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Joanna Kasperska - "Śpiewy po rosie" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Halina Kowalska - "Obrazki z życia" - seks akrobatyczny
- Małgorzata Krzysica - "Światło odbite" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Joanna Pacuła - "Business For Pleasure" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Iwona Petry - "Szamanka" - pozycja boczna twarzą w twarz
- Dorota Piasecka - "Dom zły" - pozycja "na jeźdźca" odwrócona
- Bożena Stachura - "Bezmiar sprawiedliwości" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
- Grażyna Wolszczak - "Gry uliczne" - partner stoi, partnerka zwrócona do niego przodem obejmuje go nogami
Inne zachowania seksualne przedstawiamy w artykule "Mniej konwencjonalne rozbierane sceny erotyczne".