Nietypowe formy utrwalenia nagości aktorek: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 34: | Linia 34: | ||
|[[Natalia Rybicka]] | |[[Natalia Rybicka]] | ||
|''- "[[Ratownicy]]" odc. 5'' | |''- "[[Ratownicy]]" odc. 5'' | ||
|} | |||
{{clear}} | |||
{| class="wikitable" align=left | |||
|- | |||
|[[Grafika:Lidia_Sadowa_obraz.jpg|100 px|thumb]] | |||
|[[Lidia Sadowa]] | |||
|''- "[Trzy minuty. 21:37]"'' | |||
|} | |} | ||
{{clear}} | {{clear}} |
Wersja z 07:07, 19 wrz 2011
Oprócz filmowych scen rozbieranych i nagości zarejestrowanej na fotografiach zdarzają się inne formy utrwalenia roznegliżowanych wdzięków polskich aktorek:
W postaci obrazu:
Kazimiera Niewiarowska | - akt Leonarda Winterowskiego (1923) |
Katarzyna Śmiechowicz | - "Panny i wdowy - serial TV" odc. 2 |
Izabela Kuna | - "Na koniec świata" |
Roma Gąsiorowska | - "Ki" |
Natalia Rybicka | - "Ratownicy" odc. 5 |
Lidia Sadowa | - "[Trzy minuty. 21:37]" |
W postaci rzeźby:
Aleksandra Woźniak | - "13 posterunek - serial TV" odc. 15 |
Tamara Arciuch | - "Halo Hans - serial TV" odc. 9 |
W innej formie graficznej:
Halina Golanko | - grafika z filmu "Brylanty pani Zuzy" (1971) |
Anna Baniowska | - plakat do filmu "Pornografia" (2003) |