Monika Braun: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 42: | Linia 42: | ||
Opis: ''Kseńka- niemowa ze wsi fascynuje nastoletniego Pawełka, syna dziedzica. Podgląda ją, gdy dla zabawy rozbierana jest przez pasących krowy i palących ognisko wiejskich chłopców (scena 1). Wynosi dla niej jedzenie, gdy widzi ją przez okno stale ubraną w poszarpane szmaty, niezakrywające dostatecznie biustu (scena 2 i 3). W końcu z inicjatywy Kseńki dochodzi do pierwszych, nieśmiałych kontaktów fizycznych. Podczas wspólnego pobytu w pobielanej chacie Kseńka sięga za wpadłymi porzeczkami pod koszulę chłopca, a potem kładzie jego dłoń na swojej nagiej piersi (scena 4). Gdy podczas gonitwy Pawełek łapiąc za jej okrycie przypadkowo obnaża dziewczynę, ta także go rozbiera i sytuacja zmierza jednoznacznie do zbliżenia. Jednak nadjeżdżający bryczką ksiądz (Mariusz Dmochowski) przepłasza niedoszłych kochanków (scena 5). Pawełek uciekając rzuca się do wody, skąd z trudem wyciąga go ksiądz, a ubierająca się Kseńka obserwuje ich zza krzaków (scena 6). Chłopak ciężko to odchorowuje. Gdy Kseńka próbuje go odwiedzić we dworze, ginie od kuli ojca Pawełka (Roman Wilhelmi), widzącego w niej zjawę swojej nieżyjącej żony Angeliki (scena 7).'' | Opis: ''Kseńka- niemowa ze wsi fascynuje nastoletniego Pawełka, syna dziedzica. Podgląda ją, gdy dla zabawy rozbierana jest przez pasących krowy i palących ognisko wiejskich chłopców (scena 1). Wynosi dla niej jedzenie, gdy widzi ją przez okno stale ubraną w poszarpane szmaty, niezakrywające dostatecznie biustu (scena 2 i 3). W końcu z inicjatywy Kseńki dochodzi do pierwszych, nieśmiałych kontaktów fizycznych. Podczas wspólnego pobytu w pobielanej chacie Kseńka sięga za wpadłymi porzeczkami pod koszulę chłopca, a potem kładzie jego dłoń na swojej nagiej piersi (scena 4). Gdy podczas gonitwy Pawełek łapiąc za jej okrycie przypadkowo obnaża dziewczynę, ta także go rozbiera i sytuacja zmierza jednoznacznie do zbliżenia. Jednak nadjeżdżający bryczką ksiądz (Mariusz Dmochowski) przepłasza niedoszłych kochanków (scena 5). Pawełek uciekając rzuca się do wody, skąd z trudem wyciąga go ksiądz, a ubierająca się Kseńka obserwuje ich zza krzaków (scena 6). Chłopak ciężko to odchorowuje. Gdy Kseńka próbuje go odwiedzić we dworze, ginie od kuli ojca Pawełka (Roman Wilhelmi), widzącego w niej zjawę swojej nieżyjącej żony Angeliki (scena 7).'' | ||
{{clear}} | {{clear}} | ||
[http://fototeka.fn.org.pl/public/ | [http://fototeka.fn.org.pl/public/cache/1-F-2082-9-800x800.jpg Fototeka] | ||
---- | ---- | ||
[[Category:Aktorki|Braun, Monika]] | [[Category:Aktorki|Braun, Monika]] | ||
[[Category:Aktorki:Alfabetycznie|Monika, Braun]] | [[Category:Aktorki:Alfabetycznie|Monika, Braun]] |
Wersja z 08:34, 28 wrz 2012
Podstawowe dane | ||
Aktorka, nauczyciel aktorstwa, reżyserii i wymowy, wykładowca Inne używane nazwiska: Monika Braun-Bereś Zdjęcia i Filmiki na forum Celebs Forum
|
Sceny rozbierane w:
Tytuł filmu: "Widziadło" 1983
Jako: Kseńka
Wiek: 20
Opis: Kseńka- niemowa ze wsi fascynuje nastoletniego Pawełka, syna dziedzica. Podgląda ją, gdy dla zabawy rozbierana jest przez pasących krowy i palących ognisko wiejskich chłopców (scena 1). Wynosi dla niej jedzenie, gdy widzi ją przez okno stale ubraną w poszarpane szmaty, niezakrywające dostatecznie biustu (scena 2 i 3). W końcu z inicjatywy Kseńki dochodzi do pierwszych, nieśmiałych kontaktów fizycznych. Podczas wspólnego pobytu w pobielanej chacie Kseńka sięga za wpadłymi porzeczkami pod koszulę chłopca, a potem kładzie jego dłoń na swojej nagiej piersi (scena 4). Gdy podczas gonitwy Pawełek łapiąc za jej okrycie przypadkowo obnaża dziewczynę, ta także go rozbiera i sytuacja zmierza jednoznacznie do zbliżenia. Jednak nadjeżdżający bryczką ksiądz (Mariusz Dmochowski) przepłasza niedoszłych kochanków (scena 5). Pawełek uciekając rzuca się do wody, skąd z trudem wyciąga go ksiądz, a ubierająca się Kseńka obserwuje ich zza krzaków (scena 6). Chłopak ciężko to odchorowuje. Gdy Kseńka próbuje go odwiedzić we dworze, ginie od kuli ojca Pawełka (Roman Wilhelmi), widzącego w niej zjawę swojej nieżyjącej żony Angeliki (scena 7).