Eliza Borowska: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 20: | Linia 20: | ||
---- | ---- | ||
= Sceny rozbierane w: = | = Sceny rozbierane w: = | ||
Tytuł spektaklu: ''”[ | {{Galeria | ||
|Nazwa=Wszystko płynie | |||
|wielkość=200 | |||
|pozycja=right | |||
|margines_lewy=2em | |||
|Grafika:Eliza_Borowska_wszystkoplynie01.jpg|1 | |||
|Grafika:Eliza_Borowska_wszystkoplynie02.jpg|2 | |||
|Grafika:Eliza_Borowska_wszystkoplynie03.jpg|3 | |||
|Grafika:Eliza_Borowska_wszystkoplynie04.jpg|4 | |||
|Grafika:Eliza_Borowska_wszystkoplynie05.jpg|5 | |||
|Grafika:Eliza_Borowska_wszystkoplynie06.jpg|6 | |||
}} | |||
Tytuł spektaklu: ''”[[Wszystko płynie]]” 2019 <br/> | |||
Opis: ''"Para aktorów -rozbierają się. Mężczyzna leży, kobieta na nim, ckliwie deklamując monolog z "Wszystko płynie" Wasilija Grossmana. Opryński próbuje w szesnastominutową akcje wpleść historię wielkiego głodu na Ukrainie. Niestety czegoś tu za mało albo czegoś za dużo. Monolog nie wzrusza, obrusza za to pretensjonalnością formy. Słowa wyrwane z kontekstu tracą znaczenie. Aktorka wypowiada je z twarzą zwróconą ku publiczności, ślepo błądząc wzrokiem po widowni, aż oczy napłyną jej łzami. Przywodzi to na myśl szkolne konkursy recytatorskie, ze zbyt trudnymi dla młodzieży tekstami i prostą sztuczką wywoływania płaczu, polegającą na długim wpatrywaniu się w jeden punkt. W połączeniu z nagością aktorów powstał absurdalny efekt - z braku środków nie zrobili waloru i nic nie dodali." ([http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/232657,druk.html e-teatr.pl]) '' <br/> | Opis: ''"Para aktorów -rozbierają się. Mężczyzna leży, kobieta na nim, ckliwie deklamując monolog z "Wszystko płynie" Wasilija Grossmana. Opryński próbuje w szesnastominutową akcje wpleść historię wielkiego głodu na Ukrainie. Niestety czegoś tu za mało albo czegoś za dużo. Monolog nie wzrusza, obrusza za to pretensjonalnością formy. Słowa wyrwane z kontekstu tracą znaczenie. Aktorka wypowiada je z twarzą zwróconą ku publiczności, ślepo błądząc wzrokiem po widowni, aż oczy napłyną jej łzami. Przywodzi to na myśl szkolne konkursy recytatorskie, ze zbyt trudnymi dla młodzieży tekstami i prostą sztuczką wywoływania płaczu, polegającą na długim wpatrywaniu się w jeden punkt. W połączeniu z nagością aktorów powstał absurdalny efekt - z braku środków nie zrobili waloru i nic nie dodali." ([http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/232657,druk.html e-teatr.pl]) '' <br/> | ||
Wiek: ''39'' | Wiek: ''39'' |
Wersja z 13:19, 8 gru 2020
Podstawowe dane | ||
Aktorka filmowa i teatralna Data urodzenia: 29.06.1980
|
Sceny rozbierane w:
Tytuł spektaklu: ”Wszystko płynie” 2019
Opis: "Para aktorów -rozbierają się. Mężczyzna leży, kobieta na nim, ckliwie deklamując monolog z "Wszystko płynie" Wasilija Grossmana. Opryński próbuje w szesnastominutową akcje wpleść historię wielkiego głodu na Ukrainie. Niestety czegoś tu za mało albo czegoś za dużo. Monolog nie wzrusza, obrusza za to pretensjonalnością formy. Słowa wyrwane z kontekstu tracą znaczenie. Aktorka wypowiada je z twarzą zwróconą ku publiczności, ślepo błądząc wzrokiem po widowni, aż oczy napłyną jej łzami. Przywodzi to na myśl szkolne konkursy recytatorskie, ze zbyt trudnymi dla młodzieży tekstami i prostą sztuczką wywoływania płaczu, polegającą na długim wpatrywaniu się w jeden punkt. W połączeniu z nagością aktorów powstał absurdalny efekt - z braku środków nie zrobili waloru i nic nie dodali." (e-teatr.pl)
Wiek: 39
Tytuł filmu: ”W oczach Zachodu” 2018
Jako: Natalia Haldin
Opis: Natalia zapewnia, że nie zamierza wstąpić do klasztoru i na dowód tego zdejmuje bluzkę, obnażając biust przed dwoma mężczyznami. Po chwili jeden z nich- Piotr Iwanowicz (Dominik Łoś)- pomaga jej założyć czerwony szlafrok. W drugie scenie, z udziałem Razumowa (Łukasz Lewandowski), Natalia występuje w prześwitującej sukience (see-thru).
Wiek: 38
Tytuł filmu: ”Szczury” 2015
Jako: Pani Hanna (Pani John)
Opis: Hanna namawia Pawła (Mateusz Łasowski) by pokazał Dyrektorowi (Michał Jarmicki) i Alicji (Maria Robaszkiewicz) film o małym Adasiu, ten jednak przez pomyłkę prezentuje ich małżeńską sex-taśmę.
Wiek: 35